Sunday, November 19, 2006

ΚΑΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ...ΙΣΩΣ

Έχετε φτάσει ποτέ στο σημείο να μην έχετε όρεξη να δείτε τους γνωστούς και φίλους σας ή ακόμα και να τους μιλήσετε και μόνο που σας τηλεφωνούν να θέλετε να τους το κλείσετε στα μούτρα;..Λοιπόν σε αυτή την κατάσταση βρίσκομαι κάποιες μέρες τώρα.Δεν μπορώ να προσδιορίσω ακριβως αυτο που νιώθω απλά θέλω να μένω μόνος και μακρία από τους ανθρώπους που αποτελούν την καθημερινότητα μου και από φίλους που τώρα πια δεν θεωρώ και τόσο φίλους.Είναι πολλές φόρες που αμφιβάλλω με τον εαυτό μου και σκέφτομαι ότι ίσως έχω καταντήσει τελείως αντικοινώνικος και ιδιότροπος ,σε σημείο που να με ενοχλούν τα πάντα και να μην κάνω υποχωρήσεις που είναι απαραίτητες στις κοινωνικές σχέσεις.Από την άλλη όμως θυμάμαι συνέχεια τον εαύτο μου να είναι αυτος που κάνει τις υποχωρήσεις για να μην τσακωθώ,να μην τσαντιστεί ο ένας,να μην παρεξηγηθεί ο άλλος,καίρος πια είναι να αλλάξει αυτο...

Τα παραπάνω τα ξαναδιάβασα και ακούγονται κάπως υπερβολικά και δραματικά και ίσως είναι...μάλλον είναι...
Αλλά είναι πολύ αργά και βαριέμαι να τα ξαναγράψω...Τελος πάντων άλλα είχα σκοπό να γράψω ,άλλα έγραψα.

Ολοκληρώνω λέγοντας ότι αυτή την στιγμή απολαμβάνω έστω και σε κάποιο βαθμό την μοναξιά μου...

Συγνώμη για τα όποια ορθογραφικά λάθη.

Τα επόμενα posts θα είναι πιο εύθυμα.

5 comments:

maika said...

ε,λοιπόν εγώ εδώ και πάρα πολύ καιρό αισθάνομαι ακριβως έτσι!
Πρέπει να βαρέθηκα να είμαι αυτή που κάνει τις υποχωρήσεις για να μη γίνει καυγάς,παρεξήγηση κλπ κλπ...
Δεν έχω διάθεση πια να δω κανέναν
και δε με νοιάζει και καθόλου!
Είσαι τυχερός που το κατάλαβες νωρίς, εγώ άργησα πολύ να καταλάβω τι ήταν αυτό που πολλές φορές με έκανε να μη θέλω κανέναν απο τους και καλά φίλους.
Ώσο γεια ωρθωγραφικκά λάθοι εγό δαιν ίδα και καννένα....

jul said...

Μην ανυσηχείς όλοι μας μερικές μέρες περνάμε από χαααααααααααλια διαθεση... Εγώ πριν ένα μηνα δεν ήθελα να μου μιλάει κανεις...ποια εγώ που ειμαι ο καραγκιόζης της παρέας!!!!

Cadaveric Incubator said...

Νωρίς δεν πίστεύω ότι το κατάλαβα κάθε άλλο,αλλά το θέμα είναι τι θα κάνω εκτός από το να κλείνομαι σπίτι μου...

Georgia said...

Γιατί κακό είναι να κλείνεσαι που και που στο σπίτι και στον εαυτό σου?? Take your time και μόλις ανακάμψεις, βγες και τρέλλανέ τους όλους!

maika said...

δε θα κλείνεσαι σπίτι σου...
Θα γνωρίσεις,θα έλεγα κι άλλο κόσμο σιγά , σιγά και σ΄αυτούς θα φερθείς απο την αρχή ακριβώς όπως θα νιώθεις...
Εαν δε σου αρέσουν,να φεύγεις αμέσως.... αλλιώς θα σε ταλαιπωρήσουν κι αυτοί.
Πολλές φορές πάντως είναι νομίζω ,καλύτερα να μένεις και λίγο μόνος παρά να βρίσκεσαι με ανθρώπους που σε θέλουν μόνο γιατί δεν τους χαλάς χατιρι...ενώ εσύ μέσα σου σκας και παιδεύεσαι...
Στο τέλος όλοι είναι καλά κι εσύ κομμάτια.
Πρίιιιιτς πες και μεγειά την νέα αρχή!!! Άντε!!
;o))